What Does بخاری تابشی Mean?

Wiki Article

در قسمت بالایی بخاری گازی قارچی نیز ورقه آلومینیومی وجود دارد. این ورقه سبب پخش کردن گرما می شود. بنابراین گرما به سمت بالا نرفته و در اطراف به خوبی پخش خواهد شد. ورقه آلومینیومی که در این بخاری ها استفاده می شود معمولا نقره ‌ای رنگ و نسبتا روشن می ‌باشد.

هیتر رنت ارائه دهنده انواع خدمات فروش و تعمیر بخاری های فضای بازاعم از بخاری قارچی کپسولی و بخاری قارچی شهری ،بخاری هرمی، بخاری پرتابل و ….

هیترهای با کیفیت از مواد درجه یک ساخته می شوند که قابل زنگ زدن و خورده شدن نیستند. در جای مناسب هم از بازتاب دهندگان آیینه ای یا عایق های خاص مادون قرمز برای اطمینان از کارآمدی هیتر استفاده می ‌شود.

پس از آن بیشترین مقدار گرمایی که دماسنج نشان می دهد مرتبط با قسمت رنگ های زیر طیف قرمز رنگ بود که این رنگ ها را طیف مادون قرمز نامید.

جام‌جم آنلاین از رواج اجاره‌های چند صد میلیون تومانی برای آپارتمان‌های لاکچری شمال پایتخت گزارش می‌دهد ‌خوش‌نشینان لاکچری‌

هیترهای رومیزی یا مدل‌های خانگی را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

بخاری یا سیستم گرمایشی سقفی یکی از انواع بسیار پرکاربرد در جوامع امروزی به حساب می آیند و دارای محبوبیت فراوان نیز هستند.

صفحه نخست محصولات توزیع کننده ها درباره ما پشتیبانی راهنما

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “بخاری برقی تابشی” لغو پاسخ

این هیتر ها باید استاندارد های بین المللی ایمنی را هم رعایت کنند.

بخارى فضاى باز لوازم گرمایی خانگی - سایر تبلیغات پارس‌سنتر جستجوهای مرتبط با محصول: بخاری قارچی

رایج‌ترین انواع بخاری تابشی گلخانه، برقی و گازی است. اکثر گلخانه‌داران هیترهای گازی را ترجیح می‌دهند، زیرا هیتر گلخانه‌ای گازی مقرون‌به‌صرفه هستند، به‌خصوص در منطقه محلی شما که گاز طبیعی دردسترس می‌باشد استفاده می‌کند.

نگهداری اش بدون هزینه است، عمر و ماندگاری طولانی مدتی دارد و دوستدار محیط زیست است مخصوصاً وقتی انرژی اش از یک منبع تجدید پذیر تامین شود.

طول موج نور این بخاری ۲٫۲۰۰ درجه بخاری تابشی است و به صورت مستقیم محدوده‌ی مشخصی از محیط را گرم می‌کنند.

Report this wiki page